مهمترین وظیفه ما: اطلاع رسانی در شهرستانها

میر حسین موسوی

دیروز یکی از دوستام از تبریز اومده بود، از تبریز و اوضاعش پرسیدم، عکسها و فیلمهای تجمعات یک ماه اخیرتهران رو نشونش دادم، فیلم 90 سیاسی رو نشونش دادم، فیلم سخنرانی علیخانی و پزشکیان تو مجلس رو نشونش دادم،  باورتان نمی شود، هم من و هم او شاخ درآوردیم، هیچکدومشون رو ندیده بود، سخنرانی نماینده خودشون(پزشکیان) رو ندیده بود. تازه مثلا از تحصیلکرده های مملکت حساب می شه که از نظام آخوندیسم بشدت متنفره. تازه 5 سال هم تو کوی دانشگاه با هم بودیم و اونجا هم کتک خورده و هم گاز اشک آور.

باورتان نمی شود، اصلا نمیدونست که سایتهایی مثل بالاترین و دنباله وجود دارند.

به زمین و زمان فحش می داد از اینکه از هیچچی خبر نداره.

همه این فیلمها و عکسها رو روی یه DVD واسش رایت کردم و گفتش تبریز که رسیدم به همه دوستها و آشناهاش یک کپی از این DVD میده.

دوستان! متاسفانه اطلاع رسانی در شهرستانها خیلی کمه. فرهنگ استفاده از اینترنت و ماهواره جا نیافتاده، هنوز هم که هنوزه خیلی کم هستند آدمهایی که به قصد اطلاع رسانی و آگاهی از اخبار روز، از اینترنت و ماهواره استفاده می کنن.

شهرستانها هم مخالف هستن ولی غیر از کلیات چیز دیگه ای نمیدونن، فقط عموما در این حد میدونن که یه تقلبی شده و یه کمی هم تهران شلوغ شده و بعد تموم شده. باورتان نمیشود خیلی از مسائلی که تو 90 سیاسی هستش رو نمیدونن یا فقط یه کلیاتی شنیدن.

و این وظیفه مهم الان به گردن من و شماست، درنگ نکنین، با دوستان شهرستانی تان اگه احیانا رابطه تون ضعیف شده، باهاشون تجدید رابطه کنین، روشنشون کنین، عکسها و فیلمها رو نشونشون بدین(مخصوصا 90سیاسی) و بگین که پخشش کنن.

اگر من و تو باهم باشیم این جنبش سبز، دو راه بیشتر ندارد یا پیروزی یا شکست، اگر من و تو و آنها با هم باشیم باز هم این جریان دو راه بیشتر نداره یا پیروزی یا پیروزی.

11 پاسخ to “مهمترین وظیفه ما: اطلاع رسانی در شهرستانها”

  1. علیرضا Says:

    مسلماً اهمال از دوست عزیز شما در تبریز بوده، چون منابع اطلاعاتی همه ی ما یکی است که مهمترین آن اینترنت است چه برای من در اصفهان، چه برای دوستان تبریزی و …
    ما اگر تشنه ی اخبار باشیم حتی با اینترنت کم سرعت از سرخس هم می توانیم به اندازه ی دیگران آگاه باشیم

  2. امیر Says:

    کاش یه چنین دی وی دی دست من هم می رسید، یه هفتاد هشتاد نفری تو شهرستان می شناسم که لازمه ببیننش.

  3. امیر Says:

    با سلام از حساسیتتان ممنون ولی این فرمایش شما کاملا درست نیست من تبریزم و ملت در اوج آگاهی و حساسیت هستند و واقعا منتظر فرصتی برای احقاق حقوق خودشان.ولی با این حال اطلاع رسانی در تمام ابعاد نیاز مبرمی برای کل ایران است.
    زنده باد جنبش سبز ایران

  4. SH1 Says:

    Losing this «Jonbesh Sabz» is not an option. We have this regime by the throat. It will fall sooner than later. Zendeh baad Iran

  5. atena Says:

    rahkar bedin chekar konim
    tu shahrestanha khafaghan hast mardom mitarsan

  6. پيرمرد Says:

    با راه انداختن يك سيستم توليد ايميل و ارسال آخرين اخبار و پيوندها براي دوستانت مي تواني رهبر اين حركت باشي.

  7. محمد کوروش Says:

    در خود تهران هم بسیاری از مردم هنوز چیز زیادی از ماهیت موضوع نمی دانند. من هفته ای یک روز به تهران می روم و در گفتگو با مردم ، نظراتشان را جویا میشوم.
    در شهر ما که 250 کیلومتری تهران است افکار عمومی طی یکماه گذشته بطور فزاینده به نفع کمپانی دروغ در حال تغییر است . ویژگی ماهیت افکار عمومی ، قابل تغییر بودن آنست . پس هنوز میشود امید داشت و با یک برنامۀ سنجیده وسریع افکار عمومی شهرستانها را هدف گرفت…
    شاید «زمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان» به نفع جنبش سبز در حرکت نباشد!!! پس باید» ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرعــت » کار را افزایش داد!
    وقت تنگ است دوستان وقت خفتن نیست!

  8. سینا Says:

    بله باید اطلاع رسانی بشه…
    ولی ما تو سنندج خبر ها زودتر از تهران به دستمون!چون که شبکه های کردی زبان خارج از کشور بیشتر خبرها رو اطلاع میدن.
    الان تو کوره دهات ها هم ماهواره پیدا میشه!

  9. سینا Says:

    بله باید اطلاع رسانی بشه…
    ولی ما تو سنندج خبر ها زودتر از تهران به دستمون میرسه!چون که شبکه های کردی زبان خارج از کشور بیشتر خبرها رو اطلاع میدن.
    الان تو کوره دهات ها هم ماهواره پیدا میشه!

  10. hossein Says:

    عالی گفتی

  11. arash Says:

    موافقم . یک راه حل پیشنهاد دادم که زیاد مورد توجه واقع نشد .
    در پستی نوشته بودم بیایید جی میل بسازیم و آن را در خبرنامه ها و مخصوصا گفتگوی روزانه سازگارا عضو کنیم. بعد آن را به دوستانی که کمتر از کامپیوتر و اینترنت میدانند هدیه دهیم.
    این هم ساده است هم به سرعت اطلاع رسانی میشود هم امنیت آن بسیار بالاست. و امکان حرکات جمعی بالا میرود.
    جی میل برای اینکه در چند روز اول بحران فقط گوگل باز بود و حتی یاهو هم بسته بود.
    در ضمن ما نمیتوانیم این همه خبر را خدمان بین بسیاری افراد پخش کنیم و احتمال خطر نیز وجود دارد . بیایید این پیشنهاد را انجام دهیم مطمئن هستم خیلی خوب جواب میدهد.
    pleasewakeupnow2.wordpree.com

بیان دیدگاه